Marketplace pre Windows Phone 7 funguje aj so slovenskou kreditkou


V telefóne som zadal lokalitu Veľká Británia a do telefónu som pridal svoje vlastne hotmail.sk konto. Od tohto okamihu som mohol sťahovať free aplikácie z Marketplace. Keď som si chcel stiahnuť prvú platenú aplikáciu, chcelo to po mne číslo kreditky, tak som zadal svoju slovenskú VISU. Následne bolo potrebné zadať fakturačnú adresu. Tak som tam dal svoje meno a z formulára, kde pod každým zadávacím poľom bol vzor čo tam zadať, som jednoducho prepísal londýnsku adresu a zip code z nápovedy do zadávacích polí. Ako LiveID som dal svoje vlastné z hotmail.sk Odvtedy to funguje bez problémov.

About Luboslav Lacko

Záujem o využitie moderných telefónov pre biznis a osobný život. Cloud computing, virtualizácia, vývoj aplikácií, business intelligence
This entry was posted in Win Phone 7 and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Marketplace pre Windows Phone 7 funguje aj so slovenskou kreditkou

  1. UH1 píše:

    Hmm, no ono to asi fungovat bude, ale legalne ten SW mit nebudete. Resp. zaplatite ho, stahnete ho, ale kdyby doslo na lamani chleba, tak jste uvedl nepravdive informace pri nakupu/nakup bude posuzovan podle lokalnich zakonu UK a navic samotne pouziti takto zakoupeneho SW muze byt omezeno na urcite uzemi resp. stat/zemi kde jste to zakoupil.
    Ale mozna se pletu, tezko rict. 🙂 Kazdopadne Vas postup je taky cesta! 🙂

    • Luboslav Lacko píše:

      Cenové rozpätie aplikácií je od 0.79 EUR do 6 EUR, prevahu majú tie lacné, takže asi nikoho nebudú hnať na medzinárodnú arbitráž, navyše za aplikáciu poctivo zaplatíte, Navyše najužitočnejšie veci ako Acrobat Reader, Facebook, Twitter… sú zdarma, takže stačí nezmeniť implicitne nastavenú národnosť a netreba ani zadávať číslo kredikty.

  2. Julo Jenis píše:

    Pan Lacko,
    funguje tento postup este aj dnes? Ja sa o to pokusam, ale zial bez uspechu… Chcem iba stiahnut z Marketplace free aplikacie.

Pridaj komentár